Over

De buroinrichter 1_View03

Ons verhaal – hoe een droom werkelijkheid wordt.

Na 18 jaar ervaring als vertegenwoordiger van kantoormeubilair heb ik besloten mijn eigen bedrijf op te richten voor kantoor- en projectinrichting met een aparte touch!

Is je kantoor niet mee geëvolueerd met de laatste nieuwe werktrends?  Of wil je gewoon meer informatie bekomen wat de mogelijkheden zijn van je kantoor.

Zowel met oud als nieuw kantoormeubilair ga ik aan slag om een nieuw concept te maken.
Bij ons kan je terecht voor je kantoorinrichting van A tot Z :

  • Aankoop van een volledige kantoorinrichting
  • Aankoop van een losse kantoorstoel of werkplek
  • Onderdelen bijbestellen van vb. kantoorstoelen of sleutels van kasten
  • Aankleding van je interieur – verkoop van tapijten, vloerafwerking, gordijnen, e.a.
  • Refurbish je oud kantoormeubilair – Je bestaande werkplekken van een nieuwe top voorzien, herbekleden van oude stoelen. De stoelen laten reinigen, technische nazicht geven e.d. Hierbij help je de natuur, verlaag je de Co2-uitstoot en vergroot je je groene voetafdruk.

“Let’s create some space – your workspace! ”

 

Wie zijn wij?

Mijn naam is Petra, mama van Ben. 

Ik geniet graag van het leven, maar werk ook graag concepten uit voor onze klanten.

Ik ontwerp en maak de voorstellen voor uw nieuw kantoorconcept.

“Let’s create some booming officespace!”

Petra Van der Meiren
Zaakvoerder – Interieurarchitecte
Gespecialiseerd in kantoorinrichting sinds 2000

T: +32 496 22 22 59

De buroinrichter
Kasteelstraat 11A – 9140 Temse
Enkel na afspraak